Translate

Post Top Ad

Your Ad Spot

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 12, 2022

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΓΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ, ΝΤΑΛΑΒΕΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ SINGULAR LOGIC KAI ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ

 ΤΣΑΜΑΖ-PIERRAKAKIS

Κωνσταντίνος Ρούπτσος… Το όνομά του ακούγεται πολύ, τώρα που ξεκίνησε η εξεταστική για τις υποκλοπές. «Φίλος» του Νίκου Παππά, «φίλος» ΤΩΡΑ του Κυριάκου Πιερρακάκη…
Κυριάκο, γνωρίζεις τον «αρχιεπίσκοπο» της ψηφιακής αγοράς;

 

·       Μπίζνες με ΣΥΡΙΖΑ και τώρα με Ν.Δ., αυξάνοντας τα καθαρά κέρδη…

·       Διακομματικός ο κύριος της InDigital που έφερε και το VAR στο ελληνικό ποδόσφαιρο…

·       Ισολογισμοί… φωτιά, πασίγνωστος σε δεκάδες πολιτικούς που συνεργάστηκαν μαζί του!

·       Άγιος όρος, Μουσείο Ακρόπολης, νοσοκομεία…

·       Ήθελε να πάρει την SingularLogic, τώρα κάνει δουλειές μαζί της…

·       Το «λιμάνι» για άγνωστο λόγο τον έβγαλε στην σέντρα… Μήπως υπήρχε εντολή από πρώην «ανίψια»;

 

Γράφει ο Σοφιστής Αδριανός

 

Τις τελευταίες ημέρες, ένα νέο όνομα ακούγεται στην δημοσιογραφική πιάτσα: Κωνσταντίνος Ρούπτσος. Προφανώς, αυτό το όνομα, δεν είναι γνωστό στο ευρύ κοινό, όμως στην πολιτική σκηνή είναι ένας από τους «αφανείς» πρωταγωνιστές. Για να καταλάβετε, ορισμένα ΜΜΕ του έχουν βγάλει το ψευδώνυμο «αρχιεπίσκοπος των ψηφιακής αγοράς», καθώς τα τελευταία χρόνια, σαρώνει τα πάντα, παίρνοντας δουλειές από τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα από τη Νέα Δημοκρατία με την εταιρείας του, InDigital! Ωστόσο, πολλοί τον συνδέουν ΣΗΜΕΡΑ με τον Κυριάκο Πιερρακάκη, αφήνοντας πολλά υπονοούμενα για την δράση τους. Ειδικά, τώρα, που ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης καλείται να δώσει εξηγήσεις στην εξεταστική για τις υποκλοπές…

Πριν προχωρήσουμε στα ενδότερα, και επειδή ακούγονται πάλι οι εκλογές, να σημειώσουμε πως η εταιρεία InDigital μετείχε στον διαγωνισμό για την πώληση της SingularLogic…Βέβαια, μετά την πώληση σε άλλες εταιρείες, έχουν πάρει έργα μαζί. Πάρτε ένα παράδειγμα: Το ρεπορτάζ των οικονομικών εφημερίδων, έγραψαν τα εξής: «Το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ) μετά από ανοιχτό διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό, ανέθεσε το έργο «Ψηφιακή Αναβάθμιση του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων», συνολικού τιμήματος 5.769.185 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.), στην ένωση εταιρειών SingularLogic και InDigital, με ποσοστά συμμετοχής 50,5% και 49,5% αντίστοιχα».

Α, κάτι που επίσης ξεχάσαμε: Ο Κώστας Ρούπτσος λέγεται ότι είναι φίλος της Ντόρας Μπακογιάννη…

 

Μια ματιά στα ΜΜΕ…

Για να μην παρεξηγηθούμε, παρακάτω θα διαβάσετε αυτούσια ρεπορτάζ για την δράση του Κωνσταντίνου Ρούπτσου, όπου ο καθείς θα βγάλει τα συμπεράσματά του. Θα καταλάβετε τις… φιλίες και τις συνεργασίες του.

Πάμε λοιπόν να διαβάσουμε ορισμένα δημοσιεύματα:

–         ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ – υπογραφή κυρ Γιάννης (18/3-2022):  «Πυκνώνουν το τελευταίο διάστημα (για να ακριβολογώ, την εβδομάδα που πέρασε) τα σύννεφα πάνω από το κεφάλι του Κώστα Ρούπτσου, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της InDigital. Για όσους αγνοούν την ύπαρξη του ανδρός, πρόκειται για έναν επιχειρηματία που εκτινάχθηκε επί των ημερών της υπουργίας Νικολάου Παππά στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Πρόσωπα που γνωρίζουν καλά τους παίκτες που παίζουν μπάλα στο γήπεδο των ψηφιακών έργων κάνουν λόγο για τον απόλυτο κυρίαρχο στη συγκεκριμένη πιάτσα. Στους παροικούντες την ψηφιακή Ιερουσαλήμ προκαλεί και μια σχετική, θα έλεγα, εντύπωση το γεγονός της σχεδόν αυτόματης μετάβασης Ρούπτσου από τα σαλόνια της κυβέρνησης του προέδρου Τσίπρα σε εκείνα του προέδρου Μητσοτάκη. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, οφείλω να διευκρινίσω ότι, αγνοώντας ακόμα και την ύπαρξη του ανδρός, αδυνατώ να διακρίνω αν η γιγάντωση του misterInDigital συνδέεται με την τεχνογνωσία που «πουλάει» ή με τις άκρες που διαθέτει (ευρύτερα) στο σύστημα. Πάντως, όπως και να έχει, σε λίγο θα μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο του αρχιεπισκόπου (που, ως γνωστόν, έχει ισοβιότητα) στα ψηφιακά.

 

–         POWERGAME (16/3/2022): «Ένας διακομματικός Ρούπτσος… Επί της υπουργίας του Νίκου Παππά, αν κάποιος ήθελε να κάνει σοβαρή δουλειά (με την καλή έννοια πάντα) απευθύνονταν σ ένα τύπο που ακούει στο ονοματεπώνυμο Κώστας Ρούπτσος. Πρόκειται για έναν άγνωστο στο ευρύ κοινό τύπο, που είναι πολύ γνωστός σε όσους ασχολούνται με τις δουλειές που έβγαζε και εξακολουθεί να βγάζει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Είναι ο επιχειρηματίας που μεταξύ των άλλων πούλησε το VAR για τους αγώνες ποδοσφαίρου, το οποίο δεν κάλυπτε (ως γνωστόν) τη γραμμή του τέρματος. Ο Ρούπτσος που ήταν (σχεδόν) αυτοκόλλητος του υπουργού Παππά, με το που άλλαξε η κυβέρνηση, ισχυρίζεται ότι έχει γίνει πιο κολλητός με τη νέα ηγεσία (επί Ν.Δ.) στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Δεν ξέρω που βρίσκεται η αλήθεια και πού υπάρχει η υπερβολή στον σχετικό ισχυρισμό. Απεναντίας, εκείνο που γνωρίζω και μάλιστα από πρώτο χέρι είναι ότι ο Ρούπτσος, εξακολουθεί να παίρνει πολλές και μεγάλες δουλειές. Επίσης, μαθαίνω ότι διατηρεί και στενές (μα πάρα πολύ στενές) σχέσεις με τον εκ Μακεδονίας ορμώμενο επιχειρηματία Γιώργο Μπίκα. Τον συνεταίρο του συγχωρεμένου του Μίχαλου και ακόμη ενός που ξεχνώ το όνομά του. Γενικώς ο Ρούπτσος, κάνει (πολλές) δουλειές, με πολλούς νταλαβερτζήδες της αγοράς, ενώ εξακολουθεί να διατηρεί ανοικτό κανάλι επικοινωνίας με τον Παππά, τον Κρέτσο και κάτι ακόμη συριζαίους. Μάλιστα λέγεται ότι τους ενημερώνει για την πορεία διαφόρων ψηφιακών έργων που είχαν ξεκινήσει επί ΣΥΡΙΖΑ. Σε κάθε περίπτωση, ο Ρούπτσος έχει το ενδιαφέρον του, αφού ασχολείται με περισσότερα πράγματα, από αυτά που πουλάει επισήμως».

 

–         Documento: «Δύο προσπάθειες καταβάλλει έντονα ο υπουργός περί των Ψηφιακών Κυριάκος Πιερρακάκης τώρα τελευταία. Η μία είναι να αποδείξει πως είναι δεξιός. Θεωρεί λοιπόν καλό να ανάβει κεριά και να φωτογραφίζεται, για να αποδείξει πως δεν είναι σώγαμπρος στη ΝΔ που ήρθε από ΠΑΣΟΚ για να πάρει την προίκα της ΝΔ. Μας έγινε και αυτός Κυριάκος όπως ο Μητσοτάκης. Η δεύτερη προσπάθεια είναι να αποδείξει πως η Ελλάδα έχει εκσυγχρονιστεί ψηφιακά επί των ημερών του. Ελα ντε όμως που τα πρόσφατα αποτελέσματα στην ΕΕ για τον Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας βγάζουν την Ελλάδα στην 26η θέση. Δικαιώνονται άραγε οι λαϊκοί δεξιοί της κυβέρνησης που λένε πως όταν ο Πιερρακάκης μιλά για ψηφιακό αποτύπωμα, εννοεί τον φίλο του Κώστα Ρούπτσο; Κρίμα που δεν υπάρχει VAR στα υπουργεία να μάθουμε. Υπάρχουν όμως μάτια και αυτιά».

 

Η ανάπτυξη ήρθε! Και το λέει ο ίδιος!

Πάμε πιο κάτω. Ο ίδιος ο Κώστας Ρούπτσος, έχει πει σε συνέντευξή του, πώς αναπτύχθηκε η εταιρεία του! Ναι, καλά διαβάσατε!

Γράφει το σχετικό άρθρο του netweek (01/11/21): «Η εταιρεία, κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, κατάφερε να διπλασιάσει το τζίρο της σε σχέση με το 2019 (από τα 5 εκατ. ευρώ, στα 9,8 εκατ. ευρώ) χάρη σε μια σειρά από επενδύσεις σε επιχειρηματικές μονάδες στις οποίες έχει επικεντρώσει τις δυνάμεις της, με την, παράλληλη, ανάληψη μεγάλων έργων στο δημόσιο τομέα».

Πώς επήλθε η… ανάπτυξη; Σύμφωνα με τον ίδιο – όπως προαναφέρθηκε – Κώστα Ρούπτσο:

–         «Από την ισχυρή τεχνογνωσία που διαθέτει η InDigital στο κομμάτι τεχνολογίας και media, ένα πεδίο στο οποίο διαθέτει εξειδίκευση και δεν έχει μεγάλο ανταγωνισμό».

 

–         «Από τις επενδύσεις στον τομέα ΄΄τεχνολογία και αθλητισμός΄΄, όπου ΄΄τρέχει΄΄ τη λειτουργία του VAR και το έργο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (ΕΠΟ), σε ορίζοντα πενταετίας».

 

–         «Από τις επενδύσεις στο κομμάτι του documentmanagement και των ψηφιακών υπογραφών. Είμαστε κατασκευαστές στο κεντρικό documentmanagement του ελληνικού δημοσίου και στη διάθεση των ψηφιακών υπογραφών τόσο στο δημόσιο όσο και στις ιδιωτικές επιχειρήσεις μέσω του ΓΕΜΗ, συμμετέχοντας στα έργα ως υπεργολάβοι κοινοπραξιών με leader τον ΟΤΕ. Είναι δύο μεγάλα μπάτζετ που μας αύξησαν τις τιμολογήσεις»

 

–         «Από τις επιδόσεις του τμήματος VR και 3D εφαρμογών στον τομέα του Πολιτισμού, με την ανάληψη σχετικών έργων για το Μουσείο της Ακρόπολης, την ψηφιοποίηση του Αγίου Όρους, αλλά και άλλες μικρότερες υλοποιήσεις σε δήμους και μουσεία».

 

–         «Οι επενδύσεις, τα τελευταία χρόνια σε documentmanagement και ψηφιακές υπογραφές έχουν αποδώσει καλά και στον ιδιωτικό τομέα, ενώ δυναμικά κινείται και το προϊόν για την απομαγνητοφώνηση ιατρικών εξετάσεων, το οποίο έχουν εφαρμόσει ιδιωτικές μονάδες και διαγνωστικά κέντρα. Με αυτή τη λύση, η εταιρεία σκοπεύει να διεκδικήσει σχετικά έργα που θα προκηρυχτούν από τα δημόσια νοσοκομεία».

Σύμφωνα τέλος με το ρεπορτάζ, η εταιρεία InDigital στα σημεία:

– Κύκλος εργασιών: 2021 (εκτ.): 12 εκατ. ευρώ, 2020: 9,8 εκατ. ευρώ, 2019: 5 εκατ. ευρώ

– Καθαρό κέρδος: 2020: 1 εκατ. ευρώ, 2019: 437.000 ευρώ…

 

Μπίζνες, μπίζνες…

Να σημειωθεί τέλος πως κάνοντας μια βόλτα στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, διαπιστώνεται πως το όνομα του Κώστα Ρούπτσου, όπως και της εταιρείας InDigital, βρίσκοντας «μόνιμα» σε… δουλειές που παίρνουν από τα υπουργεία, την Περιφέρεια Αττικής, την ΚΕΔΕ κοκ.

Post Top Ad

Your Ad Spot

Σελίδες